سب سے پہلے تو 'ایئر مین' کی اصطلاح کے بارے میں واضح ہوجائیے… پی اے ایف میں ایک ایئر مین افسر کے عہدے سے نیچے ہے یعنی فوج میں ایک سپاہی اور بحریہ میں سیلر کے برابر… اب پی اے ایف میں ملازمت اور کام کرنے کے ماحول کی نوعیت میں آرہا ہوں… ہر ایئر مین ہے اپنے گروپ کے مطابق مخصوص تجارتی ملازمت کے لئے تربیت یافتہ لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اسے کوئی دوسرا کام / ٹاسک نہیں دیا جائے گا جو اس کی تجارتی ملازمت میں شامل نہیں ہے… بطور سپاہی اسے جو بھی نوکری دی جاتی ہے اسے کرنا ہے… بنیادی طور پر سب تجارت کو دو دھڑوں میں گروپ کیا گیا ہے۔ جیسے کہ گروپ X کو تکنیکی اور گروپ Y کو غیر تکنیکی … تکنیکی گروہوں میں ہوائی جہاز ، اسلحہ ، ریڈار ، اسپیکلیسٹ گاڑیاں وغیرہ کی خدمت شامل ہے جبکہ غیر تکنیکی تجارتوں میں مالی ، اکاؤنٹنس ، انتظامیہ ، ہیومن ریسورس مینجمنٹ ، سیکیورٹی شامل ہیں۔ ، لاجسٹک سپورٹ ، گاڑیوں کی آمدورفت وغیرہ… اب کام کے اوقات میں آتا ہوں ، کیونکہ ایک ایئر مین' فوجی قواعد و ضوابط کا پابند ہے جب اسے اپنی خدمات کے لئے کسی بھی وقت بلایا جاسکتا ہے لیکن مختلف تجارتوں کے لئے کام کے اوقات کا ایک خاص نمونہ موجود ہے۔ ان کی تجارتی ضروریات اور ان سے متعلقہ حصوں میں دستیاب افرادی قوت کے بارے میں ہے، کام کے اوقات کا تکنیکی یا غیر تکنیکی گروہ بندی سے کوئی تعلق نہیں ہے… 

 

انجینئرنگ اور تکنیکی Engineering and technical - کرداروں میں ہوائی جہاز ٹیکنیشن ، سائبر اسپیس مواصلات ماہر ، اور بقا کا سامان ، ماہر شامل ہیں۔

کیٹرنگ اور مہمان نوازی Catering and hospitality - کرداروں میں شیف اور کیٹرر شامل ہیں۔

فورس تحفظ Force protection - کرداروں میں فائر فائٹر اور آر اے ایف رجسٹ گنر شامل ہیں۔

میڈیکل اور میڈیکل سپورٹ Medical and medical support - کرداروں میں نرسیں ، میڈکس ، بائیو میڈیکل سائنسدان اور ماحولیاتی صحت شامل ہیں۔

عملے کی مدد Personnel support - کرداروں میں انسانی وسائل ، جسمانی تربیت کے انسٹرکٹر ، اور موسیقار شامل ہیں۔

ہوائی آپریشن Air operations - کرداروں میں ہوائی ٹریفک کنٹرول ، فلائٹ آپریشن ، اور ہوائی کارٹوگرافی شامل ہیں۔

انٹیلی جنس Intelligence - کرداروں میں انٹیلیجنس تجزیہ کار اور ماہر لسانیات شامل ہیں۔

لاجسٹک Logistics - کرداروں میں موورز ، سپلائرز اور ڈرائیور شامل ہیں۔



Previous Post Next Post